יום ראשון, 27 בדצמבר 2015

תזונה לירידה במשקל דיאטה לחיטוב השרירים

תזונה לירידה  במשקל-דיאטה לחיטוב השרירים בשיטת Diet2All של ד"ר עזרא.

(תודות לאתר: http://diet2all.net)



כל ארוחה שאתם צורכים בשיטת הדיאטה של Diet2All אמורה להיות מורכבים מחמשת מרכיבים: חֶלְבּוֹן, מזונות בעלי אינדקס הגליקמי נמוך עד בינוני, דיאטה עשירה בסִיבים, תזונה עשירה בשומנים בריאים ואיכותיים, משקאות ללא תוספת סוכרים.



המזונות שמומלצים בדיאטה כוללים: עוף, ביצה, דג, גבינת קוטג', חלב דל שומן, תפוחים, בְּרוֹקוֹלִי, כְּרוּב, גזר, סֶלֶרִי, קְוֵואקֶ, עדשים, שעועית, אורז בר ועוד...



מותר לכם כמות בלתי מוגבלת של תבלינים, כמו: סלסה, חרדל, כמו גם יכולים להיות משקאות ללא סוכר או ג'לי.



האימונים בתכנית אמורים להיות קצרים ואינטנסיבים, בהתאם לכל הנושא של התזונה. מומלץ אימונים הכוללים את שני הסוגים, אימוני סיבולת לב ריאה וכלי הדם, כמו גם אימוני כוח הכולל מגוון של תרגילים.



אין תגובות:

פרסום תגובה