יום שבת, 12 באוקטובר 2013

גלוטמין פיתוח גוף

גלוטמין פיתוח גוף

פיתוח גוף
פיתוח גוף
גלוטמין משמש כדלק מטבולי עיקרי לריריות המעי הדק. בדרך כלל חיידקים שמספקים פונקציה מועילה כאשר הם מתגוררים במעיים, אך אם הם עוברים פתאום דרך דופן המעי אל זרם הדם וכך אל שאר חלקי הגוף, הם עלולים לגורום לזיהום רציני. ובדיוק לנקודה זאת הגלוטמין חיוני: הגלוטמין מונע את התהליך הנ"ל מלקרות.
אך מה הקשר בין גלוטמין ופיתוח גוף וחולים? יחד עם השמירה על המעיים של חולים, חוקרים מצאו כי הגלוטמין העל השפעה המחזקת את המערכת החיסון והסדיר את שיעור מחזור החלבון בשריר (מטבוליזם השרירים).
ישנם יתרונות נוספים לגלוטמין. ממחקר שנערך לאחרונה עולה כי הגלוטמין יכול לעורר את שחרורו של הורמון גדילה, התוצאות שהושגו עם מינון נמוך יחסית של רק 2 גרם. זה חדשות טובות עבור מפתחי גוף טבעיים וחדשות אולי אפילו גדולות יותר עבור גברים מעל גיל 40, הגיל שבו רמות הורמון גדילה באופן נורמאלי נוטות להתחיל לרדת.
הפונקציות של הורמון גדילה כוללות סינתזת חלבון מואצת ומאזן חנקן חיובי. למפתחי גוף זה מיתרגם לצמיחת השרירים – פיתוח שרירים.

אבקת גלוטמין יתרונות בריאותיים

לגברים מעל גיל 40 ומפתחי גוף, הורמון גדילה יכול להיות התשובה לבריאות משופרת. מחקר אחד מצא כי אנשים מסוימים מעל 40, גופם משחרר מעט מאוד הורמון גדילה בזמן השינה, ואילו רמות הורמון הגדילה בילדים ומבוגרים צעירים יגדלו באופן משמעותי במהלך ארבע שעות הראשונות של שינה. מאז ירידה ברמות של הורמון גדילה קשורות למאגרי שומן מוגברים, ירידה בהיווצרות עצם, הירידה בזרימת דם כליות וירידה במסת גוף הרזה (לרבות רקמות השרירים), בשיטה טבעית של גירוי בפרשת הורמון גדילה לרמות הדומות לאלה שנמצאו במבוגרים צעירים בהחלט לספק יתרונות בריאותיים.

הורמון גדילה וגלוטמין

אנשים רבים מחשיבים את הורמון הגדילה כגביע הקדוש של בריאות וחיים הצעירים, היות והוא מסייע לשמור על פיתוח גוף, מראה צעיר ואחוזי שומן נמוכים. העובדה שהורמון הגדילה שורף שומן ותורם מעט לצמיחת שרירים. ככל שאנו מתבגרים, תפוקת הורמון הגדילה שלנו פוחתת באופן משמעותי וזו עוד סיבה שאנחנו מוסיפים משקל – של שומנים כל כך בקלות יתרה בהשוואה לכך שהיינו צעירים. למעשה, בגיל 40 גופנו מייצר רק כמחצית מכמות הורמון הגדילה וכימעט כלום בגיל 60-80!

כמו כן, יש לציין כי הורמון גדילה הוא עדיין יקר מאוד. וזה קל יחסית להגדיל את תפוקת הורמון הגדילה באופן טבעי. הנה איך אתה עושה את זה:

1) הורמון הגדילה ושינה – לישון. שינה טובה של לפחות 7-8 שעות בלילה, מסייעת לשיפור שני הורמונים אנאבוליים: טסטוסטרון והורמון הגדילה, כמו כן גם שיפור הרמות הנוירוטרנסמיטורים והזיכרון.
2) הורמון גדילה ופעילות גופנית אינטנסיבית. פעילות גופנית אינטנסיבית היא סוג של פעילות גופנית שמשאירה אתכם מזיעים ומתנשמים בכבדות. כפי שמתברר, אתם יכולים להגדיל באופן דרמטי את תפוקת הורמון הגדילה במשך כמה שעות לאחר אימון אינטנסיבי, אם אתה עושה את זה בדרך הנכונה.
3) הורמון הגדילה וקריאטין. חוקרים גילו כי תוספת קריאטין הגדילו את תפוקת הורמון גדילה שלאחר הצריכה גם באלה שלא עשו פעילות גופנית. עם זאת, ישנם כמה דברים שכדאי לזכור על מחקר זה: שהוא היה קטן ונסיוני עם רק 6 גברים צעירים שנחקרו. שלושה מהגברים חוו עלייה משמעותית מאוד בהורמון גדילה, אך שלושה האחרים הרבה פחות. אז זה הרבה תלוי בפיזיולוגיה של פרט וגורמים אחרים. עם זאת, ממצא מסקרן.

4) פיתוח גוף וארגינין = הורמון גדילה. מנות גדולות, אומרים 7-9 גרם ליום, מגבירות את רמות הורמון גדילה באופן משמעותי.
5) פיתוח גוף וגלוטמין = הורמון גדילה. מחקרים הראו כי גלוטמין ואפילו ברמות נמוכות של 2 גרם ליום יכולים להגדיל את תפוקת הורמון גדילה. זהירות: יתכן כי הצריכה מוגברת של גלוטמין יכולה להעלות את רמות הגוף של גלוטמט, שהוא Excitoxin (הורג נוירונים). יתר על כן, גלוטמין משמש את תאים סרטניים לדלק ולכן באופן תיאורטי בלבד – גלוטמין יכול להיות מעט מוטגניות.
6) פיתוח גוף ואינסולין = ירידה ברומון הגדילה. אינסולין מתואם באופן אנטגוניסטי עם הורמון גדילה. במילים אחרות, יותר אינסולין המצוי במערכת שלך, פחות הורמון הגדילה שאתה צפוי לקבל. המצב בעמיד לאינסולין, שבו רמות האינסולין יישארו תמיד גבוהות, של סינדרום מטבולי. מסיבה זו, להיות זהיר וכדי לא לאכול ארוחה עשירה בפחמימות-סוכרם לפני השינה כי הלילה הוא הפריים טיים לשחרור הורמון גדילה.
7) פיתוח גוף והצחוק = הורמון גדילה. נראה שהורמון גדילה עשוי להיות רגיש מאוד להומור. במחקר שראשיתה בשנתי השמונים, נבדקים צפו בגידול של כ- 87% בממוצע ברמות הורמון הגדילה רק מהציפייה לתכנית הומוריסטית. הצחוק קצת עובר דרך ארוכה כמו שאומרים.
מחקר בסוף השינה 2009 הראה כי תרופה דמוית gherlin נקראת הורמון גדילה מגבירה-477 ח"כ באופן משמעותי לרמות של "מבוגרים צעירים בריאים". תקשורת הבריאות וכינתה את מעיין הנעורים – ימים יגידו. תופעות לוואי נראות מתונות יחסית.

גלוטמין Glutamine by kobiezra

אין תגובות:

פרסום תגובה